Najczęściej zadawane pytania
  1. Jak szybko dostanę moje zamówienie?
  2. Dlaczego nie docierają do mnie maile ze Sklepu?
  3. Nie mogę się zalogować!
  4. Czy wszystkie produkty widoczne na sklepie są dostępne od ręki?

 

1.      Jak szybko dostanę moje zamówienie?

Nigdy nie zwlekamy z wysyłką zamówień. Od razu po zaksięgowaniu na naszym koncie Twojej płatności (trwa to zwykle około 1-2 dni), przygotowujemy Twoje zamówienie i nadajemy je kurierem. Dostawa przez kuriera powinna dotrzeć pod wskazany przez Ciebie adres dostawy w przeciągu 1-3 dni roboczych. Gdy płatność jest za pobraniem wówczas zamówienie wysyłane jest na następny dzień i dostarczone będzie w ciągu 48h.   

 

2.      Dlaczego nie docierają do mnie maile z e-sklepu?

Najczęściej spowodowane jest to restrykcyjnymi ustawieniami Twojej skrzynki e-mail. Sprawdź czy e-maile z naszego e-sklepu nie są przenoszone automatycznie do folderu SPAM lub KOSZ. W miarę możliwości zaznacz nasz adres e-mail jako „zaufany nadawca”. Jeśli jednak nadal nie dostajesz naszych automatycznie generowanych wiadomości – zadzwoń!

 

3.      Nie mogę się zalogować!

Sprawdź czy na pewno masz założone konto na naszym e-sklepie. Jeśli nie – zarejestruj się!

 

4.      Czy wszystkie produkty widoczne na stronie e- sklepu są dostępne od ręki?

Tak, produkty widoczne na naszej stronie są dostępne fizycznie na magazynie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl